"Pokus o pasení"

25.07.2010 17:08

    Dnes jsme se vydaly na kozénky do Bobuš rodné farmy Darkwood. Chtěla jsem zjistit, jak je to s tím jejím "pobíháním" okolo zvířat. A taky se trochu přiškolit, protože je zatím Bobuška ten zkušenější z týmu. Hlavu mám jak pátrací balón. Nějaké povely mi hlavě zůstaly, ale moc si nejsem jistá, zda všechny umím správně použít. Připadám si trochu jako hloupá blondýna - tolikrát jsem se ptala... a nic.

    Ale snad něco na netu vypátrám, případně se poptám ještě jednou, no. Fota bohužel nemám žádná - vůbec mě nenapadlo vzít si foťák - navíc jsem měla s sebou všechna dítka, tak bych asi fotit stejně nezvládla.

 

    Celkově mám z Bobušky dobrý pocit. Řekla bych, že napoprvé si nevedla špatně. Zpočátku hodně pokukovala po Qwertovi a Riuz. Návštěvu Bobo zakončila řádným skotačením a okousáváním se s Riuškou.